دلم ترا می خواهد...
شقایق اینجا من خیلی غریبم آخه اینجا کسی عاشق نمیشه
هر چه می خواهد دل تنگت بگو...
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
زنی در آستانۀ فصلی سرد
01melodi07
ღ بـهـتـریـن شـعـرهــایی که خــونـدم ღ
دير گاهيست كه من تنها مانده ام پشت اين ديوار غمها مانده ام
منو عشقم
مهرا پیتاژ عشقم ررررررفت
عشق من
مـحـمـد جـــــان دوسـتـت دارم
تا شقایق هست زندگی باید کرد
کوچه های خاطره
عنوان لینک
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شقایق اینجا من خیلی غریبم آخه اینجا کسی عاشق نمیشه و آدرس shagayeg.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 82
بازدید دیروز : 49
بازدید هفته : 82
بازدید ماه : 451
بازدید کل : 11186
تعداد مطالب : 110
تعداد نظرات : 33
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
ساوالان
m

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
جمعه 25 شهريور 1385برچسب:, :: 1:31 :: نويسنده : ساوالان

 

... دلم می خواهد کلبه تنهائیم را با عطر وجودت رویائی کنی

...دلم می خواهد در آغوش تو به ارامش برسم

...دلم می خواهد با بودنت غمهای دنیا را فراموش کنم.

...دلم می خواهد آمدنت پلی باشد میان رویاهایم با واقعیت.

...دلم می خواهد نفس های داغ تو خوابهای رویائی من باشند.

...دلم ترا می خواهد و باز تو را...



نظرات شما عزیزان:

sun
ساعت20:38---14 آبان 1390
salam webe ziabayi darid be manam sar bezanid khoshal misham paydaro moafagh bashid


ehsan
ساعت6:19---11 مهر 1390
سلام سرعت لود وبلاگت خیلی پایینه
اگه دوست داشتی به وبلاگ من هم یه سر بزن
http://100hot.loxblog.com


روناک
ساعت11:53---6 مهر 1390
سلام چندتا مطلب گذاشتم، بیا سر بزن

بی نام و نشان
ساعت19:51---27 شهريور 1390
سلام دوست عزیز عاشقی حس قشنگیه انسانها به عشق زنده ان.این حس قشنگو حفظش کن.

نسرین
ساعت22:07---25 شهريور 1390
سلام. این وبلاگ تو مصداق بوی پیراهن یوسف است برای من

firoozeh
ساعت1:08---25 شهريور 1390
سلم دوست عزیز اسم قشنگی برای وبت انتخاب کردی نوشته هات هم زیباست موفق باشی
گلپونه ها


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: